DOPRAVA A PLATBA ČR

DRUHY DOPRAVY V ČR

Objednávky expedujeme prostřednictvím:

1) Zásilkovna (odeslání na Vámi vybrané výdejní místo, kde si balík vyzvednete)

2) Česká pošta

Balíkovna - odeslání do Vámi vybrané Balíkovny, kde si balík vyzvednete

Balík na poštu - odeslání na Vámi vybranou poštu, kde si balík vyzvednete

Balík do ruky - odeslání na kteroukoli adresu v ČR, kam Vám jej pošta doručí

3) Doručení na adresu, kdy je dopravce vybrán dle volných kapacit Zásilkovnou, která balíky sváží a zajišťuje jejich následné doručení

4) Osobní vyzvednutí na naší prodejně na adrese: Střelecká 103, 261 01  PŘÍBRAM

5) Doručení naší dopravou - možné pouze u objednávke s doručením či vyzvednutím v Příbrami a jejím okolí - kdy doručení zajistíme naší dopravou - po provedení objednávky Vás budeme popřípadě informovat.

Více informací k jednotlivým dopravám:

1) Zásilkovna - balík je odeslán na Vámi vybrané výdejní místo, kde si jej následně vyzvednete na základě hesla. Balík může vyzvednout kdokoli, komu heslo sdělíte. Výdejní místo vyberete v objednávkovém procesu. Zaškrtněte Zásilkovna a následně vyberte požadované výdejní místo.

Většinou je balík na výdejním místě připraven k vyzvednutí druhý den po našem předání Zásilkovně.

Kdy jsou objednávky Zásilkovně předávány? Vše záleží na tom, zdali je objednaná položka skladem či je skladem u dodavatele a na času objednání.

Expedice skladových položek: Objednávky uskutečněné do 8:00 h předáváme Zásilkovně v den objednání. Objednávky uskutečněné po 8:00 h až do 24:00 h předáváme Zásilkovně druhý den. I objednávky uskutečněné např. v 10:00 h mohou být tentýž den Zásilkovně předány. Nemůžume však garantovat čas vyšší než 8:00 h, jelikož čas svozu nemůžeme nikterak ovlivnit.  

Expedice neskladových položek: Neskladové velikosti objednáváme u dodavatele v den objednání nebo následující den. Většinou jsou naskladněny za 1 - 3 dny.

Kdy balík Zásilkovně předáme po naskladnění neskladových položek? Záleží na čase obdržení balíku od dodavatele. Pokud obdržíme balík před svozem balíků do Zásilkovny, neskladové velikosti předáváme Zásilkovně v den naskladnění. Pokud obdržíme balík od dodavatele až po svozu Zásilkovny, je objednané zboží předáno Zásilkovně druhý den po jeho naskladnění. Časy svozů Zásilkovny se často mění. Nemůžeme přesně určit, zdali objednané zboží bude Zásilkovně předáno v den jejího naskladnění nebo druhý den.

2) Česká pošta - na výběr jsou tři varianty

Balík do balíkovy a Balík na poštu - balík je rovnou směrován na Vámi vybranou pobočku

Balík  do ruky - balík je doručován na konkrétní adresu uvedenou v objednávce, balík může být doručován v době, kdy na adrese nejste přitomni, doporučujeme tento způsob dopravy volit, jen pokud na adrese skutečně budete, nebo bude zajištěno, aby balík  mohl někdo převzít

a) Balík do Balíkovny - jedná se o specialně určené výdejní místo, kde si balík vyzvednete. Balíkovny jsou na poštách a u externích partnerů České pošty po celé České republice. Výhodou je přednostní odbavení na základě kódu, který obdržíte od České pošty. Případnou dobírku je možné hradit i platební kartou. Pokud je Balíkovnou konkrétní pošta, pak je úhrada kartou možná. Pokud je Balíkovnou externí partner České pošty, je platba kartou možná, jen pokud dané místo disponuje technickým vybavením pro příjem platby platební kartou.

b) Balík na poštu - balík si vyzvednete na poště, která Vám vyhovuje. Balík je rovnou odeslán na vybranou poštu. Případnou dobírku je možné hradit i platební kartou.

c) Balík do ruky - balík je odeslán na jakoukoli adresu v ČR. Může se jednat např. o adresu vašeho bydliště, práce atd. Při tomto způsobu není možné případnou dobírku hradit platební kartou, ale pouze hotově.

Kdy jsou objednávky České poště předávány? Vše záleží na tom, zdali je objednaná položka skladem či je skladem u dodavatele a na času objednání.

Expedice skladových položek: Objednávky uskutečněné do 14:00 h předáváme České poště v den objednání. Objednávky uskutečněné po 14:00 h až do 24:00 h předáváme České poště druhý den. I objednávky uskutečněné např. ve 14:30 h mohou být tentýž den České poště předány. Čas vyšší jak 14:00 nemůžeme však garantovat.

Expedice neskladových položek: Neskladové velikosti objednáváme u dodavatele v den objednání nebo následující den. Většinou jsou naskladněny za 1 - 3 dny.

Neskladovou velikost předáváme České poště v den jejího naskladnění.

3) Doručení na adresu - balík je předán Zásilkovně, která následně balík doručí sama na konkrétní adresu, či jej předá externímu dopravci, který balík doručí na určenou adresu. Tento způsob doručení aktuálně trvá většinou déle cca 2 - 4 dny. Volte, prosím, tento způsob doručení, pokud na objednané zboží vyloženě nespěcháte.

Kdy jsou objednávky předávány v rámci doručení na adresu? Vše záleží na tom, zdali je objednaná položka skladem či je skladem u dodavatele a na času objednání.

Expedice skladových položek: Objednávky uskutečněné do 8:00 h předáváme v den objednání. Objednávky uskutečněné po 8:00 h až do 24:00 h předáváme druhý den. I objednávky uskutečněné např. v 10:00 h mohou být tentýž den předány. Nemůžume však garantovat čas vyšší než 8:00 h, jelikož čas svozu nemůžeme nikterak ovlivnit.  

Expedice neskladových položek: Neskladové velikosti objednáváme u dodavatele v den objednání nebo následující den. Většinou jsou naskladněny za 1 - 3 dny.

Kdy balík předáme po naskladnění neskladových položek? Záleží na čase obdržení balíku od dodavatele. Pokud obdržíme balík před svozem balíků, neskladové velikosti předáváme v den naskladnění. Pokud obdržíme balík od dodavatele až po svozu, je objednané zboží předáno druhý den po jeho naskladnění. Časy svozů se často mění. Nemůžeme přesně určit, zdali objednané zboží bude předáno v den jejího naskladnění nebo druhý den.

4) Osobní odběr - objednané položky budou připraveny k odběru na prodejně Střelecká 103, Příbram II, 261 01. Jakmile bude objednávka připravena k vyzvednutí, budeme Vás informovat na e-mail.

Aktuálně je možné zboží pouze vyzvednout a není možné jej na prodejně jakkoli prohlížet či zkoušet. Toto souvisí s aktuálními opatřeními k zamezení šíření koronaviru. Platba je možná pouze předem bankovním převodem či na prodejně hotově. Platba kartou při vezvednutí není aktuálně možná.

Jakmile budeme moci prodejnu otevřít, můžete si objednané zboží prohlédnout i vyzkoušet. Pokud Vám nebude zboží vyhovovat, objednávka bude bezplatně zrušena.

CENA DOPRAVY A PLATBY ČR

Běžně jsou zohledňovány dva druhy poplatků. Za dopravu a způsob úhrady. Cena dopravy je zdarma pro objednávky v jakékoli hodnotě. V případě platby předem je účtováno 0 Kč pro všechny druhy doprav. Pokud se rozhodnete platit na dobírku, je účtován poplatek 30,-- Kč mimo vyzvednutí zboží na prodejně a doručení naší dopravou v rámci Příbrami.

Zásilkovna: 30,-- Kč

Česká pošta: 30,-- Kč

Doručení na adresu: 30,-- Kč

Vyzvednutí objednaného zboží na naší prodejně - 0 Kč

Doručení naší dopravou v rámci Příbrami - 0 Kč

 

JAKÝMI ZPŮSOBY JE MOŽNÉ PLATIT?

Cenu zboží případně náklady spojené s dodáním zboží můžete uhradit:

1) Bezhotovostně bankovním převodem - objednávka je expedována po obdržení platby na náš bankovní účet 5531038684/0600 - po odeslání objednávky obdržíte e-mail potvrzující objednávku s podklady k platbě.

Pokud uhradíte objednávku předem bankovním převodem a objednaná položka již nebude dostupná, budeme Vás informovat, platba Vám bude následně odeslána zpět.

Máte obavu u platby předem bankovním převodem, že přijdete o peníze v případě, že bude balík ztracen? V takovém případě je Vám platba vrácena zpět a nikterak s dopravcem neřešíte reklamaci. Reklamaci s dopravcem řešíme my, nikoli Vy.

2) Dobírkou - objednávka je uhrazena při doručení balíku či vyzvednutí balíku, platba hotově je možná u všech nabízených doprav, platba bezhotovostně platební kartou, je možná pouze u některých doprav či vyzvednutí, tento druh platby je zpoplatněn 30,-- Kč, mimo osobního vyzvednutí na naší prodejně či doručení naší dopravou více info viz níže:

2a) Zásilkovna - hotově vždy, platební kartou, pokud to umožňuje technická vybavenost vybraného výdejního místa, možnost platby kartou můžete ověřit při výběru výdejního místa, kdy se zobrazí "Lze platit platební kartou", popřípadě můžete vyfiltrovat pouze výdejní místa, která tento způsob platby umožňují

2b) Česká pošta - záleží na vybraném způsobu vyzvednutí či doručení

Balíkovna - hotově vždy, platební kartou pokud je Balíkovnou konkrétní pošta, pokud je Balíkovnou externí partner České pošty, pak pouze pokud je místo technicky vybaveno pro platbu kartou

Balík na poštu - hotově vždy, bezhotovostně platební kartou vždy

Balík do ruky - pouze hotově, platba bezhotovostně platební kartou není možná

2c) Doručení na adresu - hotově či bezhotovně platební kartou

2d) Vyzvednutí na naší prodejně - nyní pouze hotově - tato forma úhrady je bez poplatku

2e) Doručení naší dopravou v rámci Příbrami a okolí - pouze hotově