JAK ZBOŽÍ ZAKOUPÍTE?

Objednávku lze provést bez registrace. Zboží odesíláme do České republiky (Zásilkovny, Česká pošta a DPD) a na Slovensko (Zásilkovna a Slovenská pošta).

Objednávku je možné zadat telefonicky (733 114 385) a na e-mail (obleknetese@seznam.cz).

Jak nakupovat?

Vyberte si požadované zboží a klikněte na jeho detail. Z roletkového menu vyberte velikost, počet kusů a stiskněte DO KOŠÍKU. Položka se Vám přidá do nákupního košíku. Poté můžete dále pokračovat ve výběru další položky.

Pokud budete chtít nákup dokončit, klikněte na ikonu KOŠÍK (vpravo nahoře). Zde zkontrolujte vybrané zboží, velikost, počet kusů a cenu. Následně stiskněte Pokračovat v objednávce.

V druhém kroku zadejte způsob dopravy a platby. Více ZDE.

Ve třetím kroku vyplňte osobní údaje a fakturační adresu. Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu než fakturační, vyplňte doručovací adresu. Doručovací adresa se Vám zpřístupní po zatržení volby Doručit na jinou adresu. V tomto kroku je dále možné vyplnit poznámku k objednávce. Pokud si přejete doručit zboží prostřednictvím České pošty jako Balík na poštu, vyplňte zde prosím PSČ pošty.

V dalším kroku zkontrolujte všechny náležitosti objednávky. V případě, že budete chtít cokoli změnit, stiskněte Zpět a proveďte v daném kroku změnu. V opačném případě dokončete objednávku. Pro dokončení objednávky je vyžadováno odsouhlasení obchodních podmínek.

Po provedení objednávky Vám bude automaticky doručen e-mail s veškerými náležitostmi objednávky včetně zvoleného způsoby doručení a platby. Pokud zvolíte platbu předem bankovním převodem, budou v tomto informačním e-mailu také obsaženy podklady k platbě.

Jak poznám, zdali je požadová velikost skladem či nikoli? Nebo, zdali je možné neskladovou velikost dOobjednat?

To lze zjistit po rozkliknutí roletkového menu Velikost. V případě, že je velikost skladem, zobrazí se po výběru dané velikosti v Dostupnosti popisek Skladem. Pokud velikost není skladem a lze ji doobjednat, zobrazí se po výběru velikosti v dostupnosti popisek Skladem u dodavatele. Dodací lhůta u neskladových položek je 3 - 7 dní. Pokud velikost není skladem a není ji již možné doobjednat, nenabízí se tato velikost vůbec. Pokud však o takovou velikost máte zájem, kontaktujte nás, dostupnost velikosti prověříme. K tomu můžete využít nabídku DOTAZ u daného produktu, či z nabídky v záhlaví stránek Napište nám. Pokud využijete nabídku Dotaz z detailu produktu nemusíte již vypisovat, kterého produktu se požadovaná velikost týká, stačí tedy pouze uvést jakou velikost požadujete. Pokud využijete nabídku "Napište nám" uveďte, prosím, název produktu a velikost, kterou požadujete. Budeme Vás informovat, co nejdříve to bude možné. 

Pokud budete chtít ověřit, zdali je požadovaná velikost skutečně skladem, můžete též využít nabídku "Dotaz" z detailu produktu či nabídku "Napište nám", která se nachází v záhlaví e-shopu.

Jaké druhy dopravy nabízíme?

Zboží odesíláme prostřednictví Zásilkovny, České pošty či DPD, popřípadě je možné objednané zboží vyzvednout na naší prodejně. Na Slovensko odesíláme prostřednictvím Zásilkovny a Slovenské pošty.

V případě, že zvolíte Zásilkovnu, odesíláme objednávky následující den u skladového zboží. U neskladového zboží den po jejich naskladnění.

V případě, že zvolíte Českou poštu, odesíláme objednávky následující den u skladového zboží. U neskladového zboží den po jejich naskladnění. Pokud si přejete obdržet balíček s objednaným zbožím již následující den, informujte nám, prosím (uveďte požadavek do poznámky, popřípadě nás kontaktujte na e-mail: obleknetese@seznam.cz či na tel. č.: 733 114 385). Zboží odesíláme jako BALÍK DO RUKY (džíny, bundy, svetry, mikiny) či CENNÉ PSANÍ (tričko, košile, opasky). Pokud chcete zásilku odeslat jako BALÍK NA POŠTU, uveďte v poznámce při vyplnění objednávky PSČ pošty, kam chcete balík zaslat.

V případě DPD je zboží vždy odesláno den po objednání či naskladnění zboží.

Pokud zvolíte způsob dopravy Osobní odběr, bude Vaše zásilka připravena k odběru na naší prodejně Střelecká 103, Příbram II, 261 01. Na prodejně si můžete zboží rovnou zkusit a neplatíte za poštovné a balné. Pokud Vám nebude zboží vyhovovat, objednávka bude bezplatně zrušena.

CENY DOPRAVY A PLATBY

ČESKÁ REPUBLIKA

V případě, že objednáte za částku vyšší jak 1.499 Kč včetně, hradíme dopravu (Zásilkovna, Česká pošta, DPD, osobní odběr) a způsob platby (Dobírka) my. Hradíte tedy pouze hodnotu zboží.

V případě, že objednáte za částku nižší jak 1.499 Kč, hradíte poštovné a způsob dopravy v závislosti na Vámi vybraném způsobu doručení a platby.

Zásilkovna:

  • doprava 25 Kč + dobírka 10 (platíte při vyzvednutí zásilky) – celkem 35 Kč
  • doprava 25 Kč + platba předem 0 Kč na náš účet klasickým bankovním převodem - celkem 25 Kč

 

Česká pošta :

  • doprava 55 Kč + dobírka 30 (platíte při přebírání balíku) – celkem 85 Kč
  • doprava 55 Kč + platba předem 0 Kč na náš účet klasickým bankovním převodem - 55 Kč

 

DPD:

  • doprava 55 Kč + dobírka 30 (platíte při přebírání balíku) – 85 Kč
  • doprava 55 Kč + platba předem na náš účet klasickým bankovním převodem – 55 Kč

 

Vyzvednutí objednaného zboží na naší prodejně - 0 Kč

SLOVENSKO

V případě, že objednáte za částku vyšší jak 75 EUR, hradíme dopravu (Zásilkovna a Sloveská pošta) a způsob platby (Dobírka) my. Hradíte tedy pouze hodnotu zboží.

V případě, že objednáte za částku nižší jak 75 EUR Kč, hradíte za dopravu dle zvoleného způsobu doručení a platby. 

Zásilkovna:

  • doprava 1 EUR + dobírka 1 EUR (platíte při vyzvednutí zásilky) - 2 EUR
  • doprava 1 EUR + platba předem 0 EUR - 1 EUR

  

Slovenská pošta:

  • doprava 3 EUR + dobírka 2 EUR (platíte při přebírání balíku) - 5 EUR
  • doprava 3 EUR + platba předem 0 EUR -3 EUR

 

Jakými způsoby mohu platit?

Cenu zboží případně náklady spojené s dodáním zboží můžete uhradit následujícími způsoby:

  • bezhotovostně převodem na náš účdt č. 5531038684/0600, vedený u společnosti GE Money Bank, SWIFT KÓD BIC: AGBACZPP, IBAN: CZ42 0600 0000 0055 3103 8684;
  • v hotovosti nebo bezhotovostně platební kartou v naší kamenné prodejně na adrese: Střelecká 103, Příbram II, 261 01;
  • v hotovosti na dobírku na Vámi určeném místě v objednávce

Storno objednávky a storno poplatek

V případě zrušení objednávky v době, kdy byla zásilka již předána dopravci, je kupující povinen zaplatit storno poplatek ve výši 125 Kč, který pokryje prodávajícímu náklady spojené s expedicí zboží. Objednávky, prosím, rušte telefonicky na tel. č.: 733 114 385, popřípadě e-mailem. Na objednávky zrušené pouze emailem nemusí prodávající brát zřetel.

V případě, že si zásilku kupující nepřevezme od dopravce nebo nevyzvedne uloženou zásilku na uložišti zásilek, je kupující povinen uhradit prodávajícímu storno poplatek ve výši 125 Kč, který pokryje prodávajícímu náklady spojené s expedicí zboží.

Jak postupovat, pokud mi nebude zboží vyhovovat a chci jej vyměnit či vrátit?

V takovém případě zboží zabalte a odešlete na adresu Vratislav Drmla, Střelecká 103, 261 01 Příbram II. Informujte nás  e-mailem obleknetese@seznam.cz či telefonicky (733 114 385) nebo do balíku uveďte, číslo bankovního účtu, na který budete chtít vrátit peníze za zboží. Pokud budete chtít zboží vyměnit, uveďte, jaké zboží požadujete. V případě výměny zboží Vám požadované zboží odešleme obratem po obdržení měněného zboží. U zboží, které je potřeba doobjednat, obratem po jeho naskladnění.

Odstoupit od smlouvy či vyměnit zboží je možné do 14 dnů od převzetí zásilky.  V období před Vánoci je lhůta prodloužena. Zboží je následně nutné odeslat do deseti (10) dnů po odeslání e-mailu či telefonátu o odstoupení od smlouvy. Zboží nesmí být nošené a poškozené a musí mít visačky. Balík nesmí být odeslán na dobírku. Takový balík nepřijmeme.

Pro odeslání zboží zpět k nám můžete využít tzv. Reklamačního asistenta. Více informací naleznete zde.

Jak mám postupovat v případě reklamace zboží?

Podrobně viz Reklamační řád

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.