ZÁSILKOVNA

Co je Zásilkovna a jak funguje?

Zásilkovna Vám nedoručí balík na konkétní adresu, ale Vy si jej vyzvednete na kterémkoli výdejním místě. Zásilku si můžete vyzvednout v době, kdy Vám to vyhovuje, například při polední pauze či při cestě domu z práce. Nemusíte tak řešit, aby byl zrovna někdo doma při doručení balíku domu, nebo abyste zrovna měli čas převzít balík v práci.

Je to jednoduché, stačí si při zadání objednávky vybrat výdejní místo (pobočku), kde si zásilku vyzvednete. To provedete zaškrtnutím dopravce Zásilkovna v druhém kroku objednávkového procesu. Následně se Vám rozbalí seznam všech výdejních míst Zásilkovny.

Jakmile zadáme informace o Vašem balíku Zásilkovně, obdržíte informační e-mail s trasovacím číslem zásilky. Jakmile bude zásilka připravena na výdejním místě k vyzvednutí, obdržíte e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí. Pokud nemáte možnost vyzvednout zásilku, můžete pro zásilku kohokoli poslat. Stačí mu sdělit heslo pro vyzvednutí. V případě sdělení hesla není vyžadován občanský průkaz.

Standardní lhůta pro vyzvednutí zásilky je 7 dní. Lhůtu je možné prodloužit až na 21 dní.

Na výdejním místě můžete platit hotově a také platební kartou (to zdali je dané výdejní místo vybaveno možností platit kartou doporučujeme předem ověřit v detailu dané pobočky. Tato informace je také obsažena v informačním e-mailu od Zásilkovny, který obdržíte.

Výhodou Zásilkovny je také doprava zdarma zpět k nám v případě výměny zboží, odstoupení od smlouvy či reklamaci zboží.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.