BEZPLATNÉ VRÁCENÍ

Nejste si jistí, zdali Vám objednané zboží bude vyhovovat? Nechcete zbytečně platit za dopravu zpět k nám, pokud by Vám zboží nesedělo?

Postupujte následovně:

Nevyhovující zboží zabalte. Pokud použijete původní obálku či krabici, odstraňte původní štítek. Balík odneste na výdejní místo (pobočku) Zásilkovny a obsluze sdělte, že si přejete balík vrátit zpět jako ZPĚTNOU ZÁSILKU. Nahlaste kód pro vrácení, který je uveden na faktuře v dolní části v oblasti POZNÁMKA. Obsluha Zásilkovny se Vás zeptá na název e-shopu, kam balík vracíte. Potvrdíte název OBLÉKNĚTE SE a dále již pouze stačí sdělit svoje jméno či číslo objednávky.

Kód pro vrácení zajistí, že balík bude odeslán na adresu:

Střelecká 103

261 01 Příbram

Bohužel nemůžeme kód pro vrácení přímo zveřejnit, jelikož jsme zároveň výdejním místě Zásilkovny, což způsobuje u některých zákazníků zmatky. Zboží objednané na jiných e-shopech by zákazníci zasílaly nám.

Zásilkovna přijímá na většině výdejních míst Zpětné zásilky. Před odnesením balíku do Zásilkovny doporučujeme ověřit, zdali výdejní místo balík jako zpětnou zásilku přijme. To provedete následovně:

Na stránkách Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/pobocky zadejte město či PSČ, kde si přejete balík vrátit. Následně se Vám zobrazí výdejní místa (pobočky) a klikněte na detail vybraného výdejního místa. Na pravé straně obrazovky se musí zobrazit Služba Reklamační asistent.

reklamační asistent