PŘI VÝBĚRU VYZVEDNUTÍ BALÍKU V ZÁSILKOVNĚ, PROSÍM, BERTE V POTAZ, ŽE ÚLOŽNÍ DOBA JE NYNÍ 5 KALENDÁŘNÍCH DNÍ (BĚŽNĚ 7 DNÍ) S MOŽNOSTÍ PRODLOUŽENÍ POUZE O JEDEN DEN (BĚŽNĚ 14 DNÍ). Pokud nemáte možnost balík vyzvednout, uveďte do POZNÁMKY, kdy máte možnost balík na výdejním místě vyzvednout, abychom ji dle toho vyexpedovali. Popřípadě nás co nejdříve informujte.

BEZPLATNÉ VRÁCENÍ

Nejste si jistí, zdali Vám objednané zboží bude vyhovovat? Nechcete zbytečně platit za dopravu zpět k nám, pokud by Vám zboží nesedělo?

Postupujte následovně:

Nevyhovující zboží zabalte. Pokud použijete původní obálku či krabici, odstraňte původní štítek. Balík odneste na výdejní místo (pobočku) Zásilkovny a obsluze sdělte, že si přejete balík vrátit zpět jako ZPĚTNOU ZÁSILKU. Nahlaste kód pro vrácení, který je uveden na faktuře. Obsluha Zásilkovny se Vás zeptá na název e-shopu, kam balík vracíte. Potvrdíte název OBLÉKNĚTE SE a dále již pouze stačí sdělit svoje jméno či číslo objednávky.

Kód pro vrácení zajistí, že balík bude odeslán na adresu:

Střelecká 103

261 01 Příbram

Zásilkovna přijímá na většině výdejních míst Zpětné zásilky. Před odnesením balíku do Zásilkovny doporučujeme ověřit, zdali výdejní místo balík jako zpětnou zásilku přijme. To provedete následovně:

Na stránkách Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/pobocky zadejte město či PSČ, kde si přejete balík vrátit. Následně se Vám zobrazí výdejní místa (pobočky) a klikněte na detail vybraného výdejního místa. Na pravé straně obrazovky se musí zobrazit Služba Reklamační asistent.

reklamační asistent

 

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.