ZÁSILKOVNA - ZASLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT

Reklamační asistent je služba, na základě které je možné obdržené zboží odeslat zpět k nám zdarma.

Reklamační asistent je možné využít, pokud jste zvolili jako způsob dopravy Zásilkovnu. Zásilkovna funguje tak, že nedoručí balík na konkrétní adresu, ale Vy si jej vyzvednete na kterémkoli vybraném výdejním místě (pobočce) Zásilkovny. Seznam výdejních míst ZÁSILKOVNA.CZ naleznete ZDE.

Pokud jste tedy zvolili jako dopravce Zásilkovnu a chcete zboží zaslat zpět (odstoupení od smlouvy, výměna), či chcete zboží reklamovat, je doprava zpět k nám prostřednictvím Zásilkovny zdarma. Dopravu tedy hradíme my. V takovém případě je třeba na balík s vráceným zbožím připevnit štítek Reklamační asistent a balík předat výdejnímu místu (pobočce) Zásilkovny. Reklamační asistent Vám může být odeslán rovnou v balíku po předchozí domluvě před expedicí, či odesláním štítku na Vaši e-mailovou adresu. Štítek je následně nutné vytisknout a připevnit na balík. Pokud nemáte možnost štítek vytisknout, je možné požádat obsluhu Zásilkovny, aby štítek vytiskla ona. V takovém případě nás však musíte zkontaktovat, abychom Vám sdělili číslo zásilky, které je následně nutné obsluze Zásilkovny nahlásit.

Balík není nutné předat stejnému výdejnímu místu, ze kterého jste si balík vyzvedli.

Reklamační asistent je možné využít v případě reklamace zboží, a to bez ohledu na to, jaký dopravce byl v objednávce zvolen. Je však nutné nás před odesláním balíku informovat, abychom Vám mohli zaslat štítek Reklamační asistent či nahlásili kód zásilky. Balík je následně nutné předat na výdejním místě (pobočce) Zásilkovny.